🐜🦎🐊Animal kingdom🦜🦝🐒 & Disney Springs

5 mei 2019 - Bay Lake, Verenigde Staten

Dag 4

We hadden een fastpass om 10u voor na'vi river journey dat was een bootje waarmee je de wereld van avatar ontdekte. Heel mooi gedaan!

422801693_836185947_dsnyRes-base_dsnyLoc-reg

Hierna trokken we richting Africa want dat deel hadden we nog niet gedaan. Het was erg warm en we kwamen een marktkraampje tegen met gekoeld fruit,ooooh lekkere watermeloen! Op de planning stond the festival of the lion king! (Filmpje op de vlog) theaterzaal waar gezongen gedanst en acrobatie werd getoond, heel mooi!

Na heel animal kingdom rond te zijn geweest gingen we terug naar het hotel. We aten daar macaroni met kaas en brocoli en kylie een chicken sandwich. Ik heb het de eerste dagen redelijk lastig met eten. Ik lust alles maar heb gewoon nooit echt honger😜 misschien komt dat nog wel want alles is hier zo lekker! De planning was zwemmen maar de weergoden waren ons niet goed gezind vandaag het begon echt te regenen alee regenen zeg maar gieten 😋. (Filmpje)

Dan maar Disney Springs

Disney springs is eigelijk een heel groot shopping park met 1 Heeeeeel grooooooooote DISNEYSHOOOOP! Shoppen!!! (Filmpje)

IMG_20190504_160846

Tegen dat we daar buiten waren was het al donker 😂. Busje terug genomen en nog meer regen. We besloten dan maar een rustig avondje te houden met een disney movie. Morgen een nieuwe dag en kylie is al helemaal klaar voor het nieuw Park👽👾.                                              Op naar Disney's Hollywood studios!!

IMG_20190504_202257