Houston we had no problems 😉

3 mei 2019 - Bay Lake, Verenigde Staten

Aangekomen in Houston moesten we onze Esta in orde laten maken ( je kan namelijk niet zomaar Amerika binnen). Vingerscan, oogcontrole, foto hier foto daar de vraag wat je hier komt doen douane eindelijk mochten we door. Onze reis buddy's hadden onze koffers al maar op gepikt omdat we nog zo lang moesten aanschuiven. Eenmaal voorbij de esta controle moesten we weer door de douane en jha hoor wie had er weer prijs, Kylie 😂 ze had een heel klein flesje water mee genomen en dat was ze vergeten.

Onze vlucht had vertraging dus zat er niets anders op dan wachten. Je moet weten dat wij geland waren rond 22u savonds maar bij ons was het nog maar 4u smiddags dus slapen zat er nog niet echt in. Door het lange wachten begonnen we wel onze klop te krijgen wat vlucht 2 niet zo prettig maakte. Snel omhoog en snel naar beneden, dat met oorpijn als gevolg.

Onze conclusie van de vluchten UNITED Airlines

vlucht 1: aangenaam, lang 10 uur, veel turbulentie, genoeg beenruimte wegens lege stoel, film à la carte, lekker eten, drank included = aangename vlucht

Vlucht 2: minder aangenaam, ook veel turbulentie, bijna geen beenruimte, overal pijn  van te zitten 😜, snack en drank erbij, mijn tv werkte niet en overenthousiaste cheerleaders op weg naar disney😉                                                      = om maar 1u50 te vliegen was dit echt genoeg.

1. Jet:
    3 mei 2019
    Vliegen kan inderdaad ellendig zijn...